Vada zboží vzniklá během přepravy
Koupili jste si u nás nový kladkový luk, a při doručení je na první pohled patrné, že balík je poškozený? Nebo po rozbalení jste zjistili, že došlo během přepravy k poškození zakoupeného luku?
Pokud při přebírání zásilky zjistíte, že je zásilka nějakým způsobem poškozená (roztržená, zdeformovaná, nakopnutá…), sepište na místě s řidičem zápis o přesném poškození balíku a pokud bude zásilka po rozbalení poničená, obratem volejte na zákaznický servis dopravce a žádejte sepsat zápis o škodě.
Pokud nejeví zásilka známky poškození a vy je zjistíte až po rozbalení, obratem se obraťte na přepravce či s dotazem na nás (na telefonu +420 725 579 950), aby bylo možné věc s přepravcem řešit. Je nutné nás kontaktovat okamžitě po přijetí vadné zásilky. Zároveň Vás žádáme, abyste ponechali zboží v původním obalu a nesnažili se zboží jakkoliv opravovat.
Na základě řádného nahlášení u přepravní služby a poskytnutí součinnosti (původního obalu, popř. zaslání fotografií), nám přepravce může uznat škodu vzniklou při přepravě a my vám můžeme obratem zaslat nový bezvadný kus.
Vada zboží odhalená či vzniklá během používání zboží
Může se stát, že i když je zboží v nejvyšší kvalitě od renomovaných výrobců, narazíte na vadný kus a po nějakém čase se začné projevovat nějaká výrobní vada. Výrobek například nepracuje správně, poškodí se, ztratí výkon a podobně. V takovém případě buď:
- přineste zboží osobně do naší prodejny, nebo
- pošlete zboží poštou či přepravní společností na adresu naší provozovny
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad o koupi (faktura), stručný popis závady a fota vady u zboží.
Výrobek do reklamace předejte, prosím, čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.
Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.
Servis zboží
Naše společnost jako jediná v ČR provádí záruční i pozáruční servis všech luků a kuší.
Z pochopitelných důvodů provádíme záruční servis jen u zboží, které jste zakoupili u nás. Pozáruční servis naopak nemá žádná omezení. Koupili jste kladkový luk u konkurence a máte problém s jeho pozáruční opravou? není to nic neobvyklého. My Vám můžeme vzniklý problém vyřešit. Po dohodě se na zboží podíváme, lokalizujeme problém a navrhneme možná řešení.
Stejně tak není problém produkt připravit k používání, již při jeho zakoupení. na naši prodejně Vám naši zaměstnanci vše s radostí předvedou a v případě zakoupení mohou připravit k používání. Samozřejmostí je nastavení produktu na míru, přímo dle potřeb zákazníka.
Neváhejte se zeptat!
I když prodáváme pouze kvalitní zboží renomovaných výrobců, může se stát, že se výrobek při používání pokazí. V případě, že máte nějaké nejasnosti či dotazy, neváhejte se nás zeptat! Rádi Vám poradíme. Způsob, jak nás kontaktovat už necháme čistě na vás. Můžete přijet za námi na naši pobočku, zatelefonovat, poslat email, nebo vše probrat na našem online chatu.