+420 725 579 950 Po-Pá, 6:00-14:30

Při objednávce nad 5000,- je doprava zdarma! 0

Nový výrobek mi nevyhovuje

Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.

Sdělte nám prosím nejlépe emailem, že od smlouvy odstupujete. Nebo prohlášení o odstoupení přiložte rovnou k vracenému zboží.

Vrácení na prodejně

Vracený výrobek můžete přinést na naši prodejnu, spolu s výrobkem přineste také prodejní doklad. Na pobočce výrobek zkontrolujeme, sepíšeme Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.

Vrácení poštou

Pokud to máte na naši prodejnu daleko, můžete zboží vrátit poštou. V takovém případě postupujte následovně:

Vyplňte a vytiskněte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře. Uveďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.

Zboží pošlete na naše reklamační oddělení:

Ing. Tomáš Lazecký
Areál skladů CO
Hradská 496, 747 64 Velká Polom

VZOROVÝ FORMULÁŘ

Časté dotazy

  • Kdy mi vrátíte peníze?

    Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží na prodejnu nebo zpět na naše reklamační oddělení (případně, než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Peníze můžete dostat také osobně na naší prodejně.

  • Jaké dokumenty je potřeba přiložit?

    V případě, že výrobek budete vracet na prodejně, nezapomeňte přinést dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.

    V případě, že budete výrobek posílat přímo na adresu sídla firmy doporučujeme přiložit také vyplněný formulář o odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy a kopii nákupního dokladu.

  • Co když se zboží při používání poškodilo?

    Poškozený výrobek nelze vrátit!

  • Mohu zboží vyzkoušet?

    Vyzkoušení znamená zprovoznění zboží a přiměřené otestování všech funkcí, které má zboží splňovat dle požadavku zákazníka. Nemělo by však dojít k jeho opotřebení.

    Zakoupíte-li si například luk, je v pořádku si je složit, nasadit tětivu a vystřílet pár testovacích šípů. To by Vám mělo v pohodě stačit k tomu, aby jste zjistili, že jste například zvolili špatnou sílu nátahu a chcete proto výrobek vrátit, nebo vyměnit.

    Nesundávejte prosím z výrobků samolepky výrobce.